förstår inte..

Alltså nu börjar det bli lite mycket försvinnande här nu.. När jag idag gick ut till frysen för att ta ut mat till kvällen, så såg jag att ännu en låda med mat var borta. Detta är andra gången denna veckan jag blir av med mat... Blev galet arg och irriterad! Det var alltså så att jag kokade inombords! Tror dessutom mina grannar märkte det rätt väl för slog otroligt hårt i dörren när jag gick in till mig igen. Och sen blev det ännu en lapp skriven.. som jag satte upp på dörren ut till trapphuset denna gången och därefter när jag lugnat ner mig lite blev det ett samtal till vår hyresvärd.. Så nu hoppas vi att det kan bli nåt gjort åt dessa stölder! För det är inte kul att bli av med mat som man stått och lagat! Så himla tråkigt snarare.. =(
Fast en sak är ju iallafall säker.. min mat är god iallafall! :P

För att avreagera mig lite till sen så begav jag mig ner på stan.. För att sätta sig och plugga kände jag inte var någon idé.. min motivation var ganska så borta. Så därför blev det till optikern och boka tid för synundersökning och nya glasögon och sedan en sväng upp till maggie för fika..
Är alltid lika spännande när jag är hos maggie.. för en fika resulterar i samtal om allt och inget som sedan går över till matlagning och mat vilket resulterar i en helkväll.. typ! Men det är härligt! Får bjuda tillbaka många gånger om senare!

Under tiden jag var hos maggie kom även paro och sheron förbi en runda me.. Vilket var riktigt trevligt och kul! Har inte sett brudarna på jääättelänge.. Så det var kärt återseende! Äntligen är Paro back in stan så nu är gänget samlat igen! Härligt! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0