skön lördagskväll me trevligt sällskap

Har nyss kommit hem efter en skön och slapp kväll hos sheron, min närmaste granne. Med kex, ost, vindruvor, vin och chips och annat gott blev det en helt lagom kväll för mig, sheron, matte och paro. Mycket tjejsnack blev det dock.. stackars matte.. men mycket trevligt! Har filosoferat och diskuterat vidare på våra planer att ta fast tjuven som snor mat i korridoren... den mest engagerade är nog matte.. och nu har vi nog kommit fram till en lösning... vad säger jag dock inte förrän den är genomförd... finns ju en liten risk att tjuven läser min blogg... oki.. väldigt liten.. men risken finns!

Annars har dagen idag varit mycket slapp. Gick på stan en runda och köpte en ny concealer, Loréal's touche magique och ny foundationborste.. min gamla är inte så bra.. så en ny behövs! Sen hem och slappa i soffan till Top Model i några timmar.. Ett bättre program att slappa till får man faktiskt leta efter.. Det är verkligen ett perfekt slapp-till-program!  =)
Sedan blev det till att laga god lördagsmiddag! För är det något som är viktigt för mig så är det att lördagkväll ska man ha en riktigt god middag.. oavsett man så är själv eller har besök.. Dagens middag bestod av panerad kotlett, kroketter, kantarell och champinjonsås, och sallad av gurka, tomat och minimajs.. Grymt gott!!! =)

Nu ska jag spendera resten av lördagskvällen med att krypa ner i sängen och kolla på en bra film.. =) det enda som saknas är ju sällskapet.. 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0