old times

Åter igen måndag och ny vecka.. ska om ca en timme ta bussen från åhus till stan och sen om två timmar ta tåget mot hässleholm och sen vidare till kalmar. Alltså snart borde jag ju bli VIP på SJ, så mycket som jag reser... Är nog 6 gången under en månad nu.. minst.. :P
När jag kommit till kalmar blir det hem och lämna väskan och sen ska jag träffa maggie. Blir en runda på stan, ska vara smakråd.. =)
 
Hittade förresten lite gamla bilder på familjen dator...  Alltid lika kul =)
Kommer ett urval här.. ;)

Bland annat från när jag var med i Åhus Lucia :)



och från blå sommer..


och mamma o pappas 20-årsbröllopsdag


nån jul


Vinter!


Nån skolavslutning på brossans skola
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0