vara på flera ställen samtidigt..

Ikväll var lika trevligt som alltid när man är med "kyrkan-folket" (hemskt ord, verkligen, men kommer inte på ett bättre just nu).. dock lite kort, kändes så iallafall.. Men gud vad jag skulle vilja kunna va i åhus i hösten och få engagera mig i kyrkan och med konfirmanderna och ungdomsgruppen ännu mer. Synd att man inte kan dela på sig och vara på flera ställen samtidigt. Vill ju va i kalmar med vännerna och ha mitt liv där samtidigt som jag vill va i åhus och på många andra ställen. =)
Att behöva välja bort nåt för att kunna få nåt annat är det värsta som finns. Men känner istället på mig att det kommer bli en hel del resande i höst istället.. Vill ju va med och vara engagerad i kyrkan nu under hösten, när jag till 99 % vet att jag inte kan åka med taizékonfirmanderna till taizé i vår.. =( Plus att jag ännu mindre vet var jag är nästa höst.
Men en sak är iallafall säker bor jag i kristianstad nästa höst så kommer jag med största sannolikhet va ledare i kyrkan och i scouterna i åhus. De är verkligen två ställen jag trivs på alldeles för mycket.

Men först tar vi denna hösten. =) Och nu ska jag se på sex and the city innan jag ska sova! Sen imorgon blir det stan, shopping och frissan står på planeringen.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0