höstshopping

Jag har hittat en ny sida med helt underbara kläder, speciellt för hösten! Kolla in madewell! Eller hittade den iofs genom Amy´s blogg (ebba von sydows syster) så kan ju bara tacka för tipset! =) Verkligen gorgeous kläder och helt klart i min smak och stil. Speciellt var jeansen härligt snygga... VILL HA!

Nu är jag så himla höstshoppingsugen.. Hoppas verkligen att kristianstads utbud kan bidra med lite imorgon. Fick ju faktiskt min lön idag.. så nu är jag värd att shoppa lite iallafall.. =) Vill ha nya höstskor me, nya stövletter hade varit mycket passande.. Men efter att pappa frågat hur många skor jag köpt bara under sommaren igår och jag var tvungen att tänka igenom ganska grundligt och nästan springa ut i groventrén för att räkna dem så tror jag inte att jag har plats för fler just nu. Bara under denna sommaren har jag köpt 5 par nya skor av alla dess slag. (fast dock inga stövletter!) Så frågan är ju om det är prioriterbart att köpa nya skor eller inte.. I vilket fall så skadar det aldrig att kolla lite.. =)

Nu är det iallafall dags för sängen. Imorgon blir det plugg på förmiddagen och sen in till stan efter lunchen. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0