Kalmar å bilder

Så är man tillbaks i kalmar igen... När jag väl kom till kalmar var det snabbt hem och packa upp det viktigaste och ta upp kvällsmat ur frysen. Sen blev det ett samtal till maggie och halv sex var jag nere på stan. Här går det undan! Sedan blev det en runda på Åhléns letandes efter möjlig förvaring för smink till maggie, sedan vidare till H&M och Kicks och sist lagerhouse. Är så skönt att man affärerna i kvasten och baronen har öppet till sju.. Då kan man gå på stan när där är lite mindre folk me.. =) Väl hemma igen hade jag med mig en supersöt gråkofta, ett brunt skärp och ett lila nagellack! Allt från H&M! Ska dock fundera på om jag ska ha koftan eller ej.. Den är en sådan som antingen kommer bli en favorit eller använd en gång och sen liggandes i garderoben.. Så får nog fundera en gång till om jag ska behålla den eller inte.. Men jag och maggie tänkte ta en runda på stan imorgon me, så är det så att jag ångrat mig kan jag ju lämna tillbaks den då! =)


Har förresten äntligen lagt över mina senaste bilder från mobilen till datorn.. så nu kommer det bilder från både helgen och från när jag var i västervik hos madde.

Madde o Jag på Harrys i Västervik


Madde, Emma och Jag på Taste i Kristianstad

Våra god drinkar! Min den gröna!


Emma med god mojjito!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0