test

Sicken katastrof... gjorde mitt första försök på statistiktestet igår kväll... Men det gick ju inte allt för bra om man säger så.. Fick 5 av 15 rätt! Haha! Snacka om katastrofalt! Tror allt jag måste plugga lite till.. speciellt eftersom jag måste ha 80% rätt för att bli godkänd, alltså 12... Ja, det får allt bli det jag ska göra på tågresan hem idag. Åker btw om 1 timme och 40 min, så kanske bäst att fixa det jag ska fixa och packa det sista nu.. =)

Sen ikväll och imorn är det konfaåterträff som gäller.. skoj,skoj! Jag och mikaela ska nog hålla i kvällsandakten me. Det är faktiskt ganska kul. Kvällsandakten är verkligen den som man inte behöver göra så mycket av. Två låtar, en text, några bibelord och lite tystnad är alldeles lagom för att göra en kvällsandakt komplett. Så det ska vi fixa! =)


Kom nyss på att nästa vecka ska jag faktiskt ta tag i min träning igen.. Saknar ju den ganska så mycket nu.. man är ju ganska så seg och speciellt mitt immunförsvar behöver den.. för det är en sak som är säker, när man tränar är ens immunförsvar starkare är när man inte tränar. Dock känns ju mitt halsont som jag har just nu inte den bästa för att börja träna nästa vecka.. Men kan ju hoppas att det går över till dess.

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0