vilken B-film

Sitter och kollar på Old School nu.. Vilken sjukt kass film det är egentligen.. humorn är ju bara så låg.. men ändå måste man ju koll på den när man väl har börjat. Typisk B-film! Fast vet inte hur länge till jag står ut.. Lär nog sappa på kanalerna snart om jag sitter kvar här ett tag till.
En sak är iallafall säker, att detta är den sista fredagskvällen på ett tag som jag ska sitta hemma en fredagskväll.. iallafall me bara familjen som sällskap. Shit vad segt detta är.. Har ju inte festat på hur länge som helst, så är riktigt festsugen nu! Utgång i kalmar ser jag fram emot och blir det som planerat blir det att åka upp till madde i västervik på onsdag och då ska vi ut och ta ett glas iallafall! =)

Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa en bok istället.. Sen blir det upp och packa det sista och sen åka till kalmar imorgon.. =)

Ha en bra fredagskväll och sov gott!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0