så lätt det är att förtränga att man har en tenta till

Okej, nu har mitt pluggande övergått till att repetera anteckningarna och lite annat samtidigt som man kollar på något tv-program. Måste varva ner om jag inte ska få tentaångest och börja hyperventilera. Så då är bra tv-program samtidigt som man repeterar bra. Nu tänkte jag göra mig en kopp te och nägra knäckisar och sen se på kvällens avsnitt av nytt läge och samtidigt repetera en sista gång för idag. Sen får det bli mer plugg imorgon.

Hade dessutom nästan förträngt bort att vi har nederländska tenta/prov imorgon me, fram till jag jag in på facebook och såg oscars status.. Då kom jag på det! Men den kommer jag inte börja plugga till förrän imorgon eftermiddag efter supply chain management tentan. Det får helt enklt räcka. Orkar inte blanda in ett helt annat ämne i mitt tentaplugg just nu. Det är bara dumt! Så det tar vi imorgon istället. Har fyra timmar på mig att plugga till den och plus en halv lektions repetition innan provet, så det ska nog gå ändå!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0