blandat värre

Damn vilken huvudvärk jag har.. fast det är ju inget ovanligt.. denna veckan har jag haft det från och till varenda dag. =( Ska nog ringa till vårdcentralen imorgon om jag har huvudvärk då med. Det kan ju bero på nåt.. och då finns det kanske nåt att göra åt det med.

Dagen med Zarah och Molly blev väldigt bra. Är alltid lika kul att ses. =) Och idag tog vi en favorit i repris. Först in till stan och åt kinamat och sen  en film hos Zarah. =) Kollade på en shopoholics bekännelser, den filmen var mycket bra. Så det var helt klart en bra gjord film av boken. Mycket rekommendabel!

Har fått mitt välkomst brev från Lund idag med. Fick veta att första veckan ska jag vara i lund måndag, tisdag, onsdag och fredag. och två av dagarna börjar jag kl åtta! Det innebär att jag ska ta tåget från kristianstad kl 06:23! Yeey.. Tror att en av dagarna stannar jag nog i lund och sover hos Toris om det är möjligt! :) Men det återstår att se när det närmar sig.

Nu ska jag ut o gå en runda!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0