Glaaad!

Åh, yes, det kan man minst säga att jag är!
Fick efter ett samtal till ABK idag veta att lägenheten är min!!! =) Eller ja, kontraktet är ju inte påskrivet än, blir först nästa vecka, men jag var den första som tackat ja i placeringsordningen. Så yepp det går att få en lägenhet på östermalm i krstd även om man står som tredje person på placeringen på andra erbjudande omgången. =)

Detta innebär att nu ska det börjas letas efter soffa.. ja, det är ju det enda som jag inte har eftersom jag sålde min gamla till hon som tog över min lägenhet i Kalmar, och sen ska det planeras flyttning. Har som tur var så att jag kan få lägenheten några dagar tidigare än vad det är egentlig inflyttning. Så går det väl så är jag inflyttad innan den 1:e september! =) Det hade varit väldigt tajmat!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0