huvudvärk... :(

Usch, min huvudvärk vill inte försvinna idag.. Trots två panodil när jag gick upp och en citodon några timmar senare. Gillar inte när man kommer in på en tredje dag med huvudvärk.. även fast detta är enda dagen då jag haft det hela dagen. Ajja, får hoppas den försvinner snart.

Funderar på om jag kanske ska ringa pappa eller mamma med och höra när de kommer hem. Eller iaf höra var de är. Gissar att de är på väg hem nu eftersom pappsen ska upp o jobba imorn igen.. men är ju lite skillnad på om de precis har lämnat kleva eller om de är nånstans i småland.. Ska nog ut och gå en runda innan de kommer hem nämligen.. Nu har temperaturen gått ner lite eftersom solen gått i moln så nu är det lite behagligare temperatur för att gå ut och gå. =)

Hittade en halvårs gammal bild som jag fått från pappa.
Detta är på kastrup innan jag skulle åka ner mot nederländerna. Jisses vad längesen det känns som nu.. 

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0