is back on track (försöka iaf)

Var minst en vecka sen uppdatering här. Sorry för det! Men anledningen är att det inte har funnit så mycket tid till bloggande.
Förra fredagen blev det jobb och sen direkt efter det in till stan med madde. Där köpte jag en kjol på rean och en ny bag! Mycket tidmässigt lämpligt med tanke på min resa upp till carro dagen efter. Sen blev det packande på kvällen eftersom jag skulle jobba på lördagen.


Mitt ena reafynd: kjol från MQ


På lördan var det då jobb som gällde på förmiddagen fram till tolv. Sen hem, duscha, äta och packa det sista innan familjen körde in mig till stan och tåget. Därefter var det tågåkande i fyra timmar. Först till hässleholm, vidare mot göteborg också slutligen Uddevalla. Sen i lördagskväll blev det mest slappt för min och carros del, delade en flaska vin, kollade på film och sjöng singstar. Och självklart pratade en hel del!

I söndags var det sen dags för det som var en del av anledningen till att jag åkte upp. Diggiloo på tjolöholm slott! Tog det lite slappt på förmiddagen och sen på eftermiddagen bar det av ner till kungsbacka. Sen hade vi en kväll på diggiloo som var mycket bra! Minst lika bra som förra årets! Lite blött i början dock, men det blev trots allt bara regn under en kvart av showens början sen var det uppehåll. Vilket var skönt. Regn och utomhus show är ingen höjdare.
När vi skulle ut sen vid kvart över elva på natten var det som vanligt trafikkaos. Kan det bli annat när 3000 människor ska ut samtidigt. Så tog en 40 minuter innan vi ens behövde starta bilen och sen ytterliggare en halvtimme (typ) innan vi var ute på större väg där farten var fortare än 40 km/h. =) Så var tillbaks i uddevalla vid halv två på natten. Tur att det bara var carro som skulle upp tidigt på måndags morgonen.

Kön tills entren ska öppna


Hyllning till Michael Jackson - We are the world

I måndags blev det hemfärd igen. Efter att jag hämtat carros mamma på stationen och vi senare hämtat carro ute på torp åkte vi vidare till Göteborg. Sen blev det vidare för min del ner mot Åhus igen medan carro och karin stannade i Gbg för allsång på liseberg.

Sen dess har veckan gått med jobb, jobbmiddag på handelsbaren, lägenhetssökande inklusive en visning, en runda i stan och ett besök hos farmor och farfar i simrishamn igår. Snacka om att veckorna rinner iväg.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Zarah

hej:) ni ser ut att ha haft riktigt roligt och vilken fin kjol:)

jag vet vad du menar med att veckorna rinner iväg, går alldeles för fort. nu är jag ledig i en och en halv vecka iaf så då kanske du har tid att ses nån dag? mycket som hänt sen sist ju:)

kramkram

2009-08-08 @ 14:09:28
URL: http://minlillamolly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0