konstig dröm

Idag är en segstartad dag. Men så är det min enda sovmorgon på länge. Nästa blir nästa söndag, för fram till dess är det jobb i 7 dar och sen en tenta på det. Känns som att det kommer bli tidiga kvällar över lag i nästa vecka. :)

I natt drömde jag nåt sjukt hemskt och när jag vaknade satt fortfarande drömmen kvar i kroppen genom att jag hade ont i ryggen. Scary!
Drömde i vilket fall att jag fick massa varma, glödande vedträ på ryggen under ett lägerbål och det var brännskador på ryggen. Sen skulle jag plötsligt bära en packning på den ryggen.. Ajj! Och så var det en hel del till i drömmen, som vanligt. 
Ja, som sagt hemsk dröm! Och folk säger att alla drömmar har nån slags betydelse. Undra vad denna innebär?

Nej, nu ska jag nog ta tag i dagen och börja plugga lite. Ska försöka ta mig igenom minst en övningstenta idag.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0