Lördag, så var det lite ledigt igen

Så var man ledig i två dagar! Var så skönt att cykla hem från jobbet idag och veta att jag behöver inte gå upp tidigt igen förrän på tisdag! Underbart!!

Dock är det den där biten att ta tag i tentaplugget som ligger och gnager nu.. Men eftersom jag inte har några planer för varken i eftermiddag och ikväll eller imorgon så är det nog så att det blir lite tid ägnad åt statistik då. Idag är det ju två veckor till tentan så är kanske dags att lägga lite tid på att plugga till den nu. :-/

Nä, nu ska jag ta ett korsord och lägga mig ute i solen igen. Höll på att somna innan när jag låg och läste en bok, så får bli nåt som tar upp tankeverksamheten istället. :)

Bild från när vi var i stan i onsdags och gick en runda i tivoliparken
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0