onsdag med powerwalksstart

Tror jag har kommit in nytt sovmönster numera som är att gå och lägga sig vid kl elva och vakna vid sex halv sju, oavsett om jag är ledig eller ej. Har ju varit ledig i två dagar nu eftersom det inte tillräckligt många gäster på jobbet som ska ha frukost för det är lönt att jobba. Men trots att jag försökt vara uppe lite längre än vanligt är jag ändå sjukt trött vid elva, halv tolv och sen vaknar jag vid sex, halv sju.. Fast har ju som tur är somnat om och istället sen gått upp vid halv nio. Mer lagom tid!

Idag blev det en långpromenad efter frukost. 45 minuters powerwalk, med lite joggande i slutet. Och nu sitter jag och väntar på att min mat ska bli klar. Blir pirog till lunch idag, hittade en hel påse med piroger i frysen igår, som mamma fått hem från jobbet. Så tyckte det kunde vara passande idag. =) Sen blir det till stan om en 50 minuter där det ska fixas lite här och lite där och sen självklart huvudmålet: hämta ut mina lägenhetsnycklar! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0