Nytt träningsställe


Har nu när jag suttit runt och kollat på priser för träning konstaterat att Kristianstad är dyrt att träna i!

Att bara köpa ett halvårsjympakort på Friskis&svettis i krstd kostar 880 kr för mig som student medan i Kalmar betalade jag 600 kr. Sen eftersom jag vill träna gym med så måste jag i krstd köpa ett allträningskort för där finns det inte kombi av två som det finns i kalmar och då ska jag plötsligt betala 1440 kr som student. Det är inte ens vad man betalar i Kalmar för maxkortet som vuxen. Så helt klart är det dyrare att träna i kristianstad.

Sen finns det då tre till att välja mellan i krstd; friskvårdhuset, nautilus och xercise. Därav på friskvårdshuset betalar man som student 2200 kr för ett halvår, fast då ingår ju bad med.. Men inte lika många pass.
Sen är då nautilus det billigaste. Är för ett halvår 40 kr billigare än på friskis&svettis. Men som sagt passvariationen är inte så stor som på friskis.
Slutligen är det då xercise som är det sista alternativet i stan/på härlöv. Där är oxå bra pass. Fast vad det kostar att träna där är en himla bra fråga.
Så vilket ska man välja?

Ajja, får väl fundera lite vidare på det.. Finn ju även några ställen i Åhus, fast känns lite överdrivet att träna i åhus när man bor i stan.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0