congrats

I lördags gifte sig min nästkusin (syssling) som är hela en månad äldre än mig, sig med hennes man. Tyvärr var inte vi i släkten ett steg bort från närmsta släkten bjudna så vi missade ju detta ståhejet... av någon anledning som man kan fundera många rundor på om man nu vill det... men orka! Men däremot var lite gemensamma scoutvänner till elin och mig där, så därför har jag ju nu sett lite bilder från bröllopet på facan. (Plus lite kusiners bilder) Är ju tur att den finns. Så man iallafall får se lite bilder. Väntar på att martins bilder ska komma med. Hon har ju nämligen turen att ha en storebror som är super duktig på att fotografera. Så hans bilder hoppas jag få se snart med. =) (Av nån anledning så har jag oftare kontakt med Martin än Elin numera).

Grattis iallafall!

Elin med hennes Björn, (herr & fru Bodelind numera)
(Mias bild (släkt på motsatta hållet))
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0