fram och tillbaka

Idag har det gått undan, ja iallafall halva dan. Först jobb, där det blev lite stressigt, med många gäster och sen mycket städning. Tog lite längre tid än vad jag hade tänkt, lakan och sånt som skulle placeras ut me. Så var klar kvart i tolv. Då blev det snabbt som attans cyklande hem och byta om och sen cykla till bussen för att ta bussen tio över tolv! Sen hade jag 20 minuter att fördriva i stan innan jag skulle till ABK, varav 5-10 av de minuterna stod jag och pratade med Joan. :) Därefter gick jag upp till bobutiken där det var kontraktsskrivning som gällde. Gick igenom all information och sen tillslut skrev jag under kontraktet, efter typ 20 minuter. Snacka om lång kontraktsskrivning, fast är ju bra att man går igenom allt som behövs och som det kan komma frågor på. =)
Men nu är jag innehavare av en lägenhet igen, så nu ska det bara bli ett samtal till fastighetsskötaren imorgon för att boka tid för nycklar och inflyttning. Hoppas få den om en vecka!
Väl klar med kontraktsskrivningen blev det mot bussen hem igen, för att äta lunch och sen sätta mig och plugga. Känns ju inte så lovande inför tentan just nu. Tiden att plugga har varit lite knapp. (fast får väl skylla mig själv som inte varit så aktiv på att plugga när jag väl varit ledig.) Men imorgon har jag lite tid över mellan jobbet och innan jag ska åka till kalmar, så då får det bli prioriteringsplugg och sen får det sista bli på tågresan! Sen får det gå som det går på lördag!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0