himla blandat

Ringde till henne som jag ska ta över lägenheten från innan idag för att kolla lite om när hon ska lämna den helt o hållet och lite så och fick veta att den ska besiktigas om en vecka. Så det bör ju därmed innebära att jag nog kan få nycklarna någon dag senare! Men ska höra med Abk på torsdag när jag ska dit ändå. Hade ju varit himla bra om jag kunde få den innan nästa helg. Eftersom veckan efter är det ganska så fullt i mitt schema. Tror jag har en dag ledig då..!

Igår blev det efter jobbet att jag åkte in till stan och mötte upp Zarah och Molly för att luncha. Och sen blev det några timmar på stan. Alltid lika härligt! Fick träna på att köra barnvagn me (eller övningsköra som vi kom på att det blev ju!) det är helt klart inte det lättaste i affärer. Stackars dem som har tvillingvagn då, är ännu mer omöjligt att komma fram då.

Idag blev det långdag på jobbet (ja om man ser till det vanliga för min del). Sen när jag kom hem skulle jag då ta och sätta mig och plugga. Fast tog sådär en o en halv timme innan jag kom igång. Men IKEA katalogen kom ju idag så även om jag vet det nya sortimentet ganska så väl efter helgens besök så var man ju bara tvungen att bläddra igenom den en gång me. Är ju lika bra att ta det direkt så man kan ägna sig åt det viktiga sen! =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0