torsdag

Uppe med tuppen idag.. eller ja, tio i sju vaknade jag av att mobilen pep (visslade) till. Jag hade ju självklart missat att stänga av ljudet på mobilen.. Och bara för det skulle jag just denna morgonen få sms och inte bara ett utan två! Men, men kom upp och vaknade iallafall utan problem. Är iofs ganska så bra om jag inte sover så länge, är ju lättare att komma upp och vara pigg de dagar man jobbar då me.
 
Därför har jag än så länge denna morgonen haft tid att kolla på nyhetsmorgon och läsa tidningen. Och dessutom haft ett kort besök av carro! =) Har fixat så att hon har fått alla bilder från sommarens konserter. Bäst att passa på när hon är nere liksom. Sen flyttar hon till stockholm snart. Från den västra änden av landet till den östra. Och nu ska jag om typ en timme åka till stan.. eller rättare sagt Viby. Idag blir det en dag med Zarah och Molly. Var länge sen vi såg så det ska bli skoj!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0