dags för tenta igen

Så är det tentadag ett av två. Är glad att tentan inte börjar förrän två, dels för att jag fick sova ut, (eller sova ut är att överdriva.. skulle nog behöva sova till minst kl tio då!) plus att jag hade jätteont i halsen i morse, så behöver en segstart så det onda kan släppa lite..  Sitter här nu med mitt julljus tänt (ett sånt räkna ner ljus ni vet), en kopp cappuccino och mina anteckningar och sammanfattningar! Måste försöka få kläm på lite till innan jag beger mig!

Ska packa ihop min tentaväska snart med. Viktigt att inte glömma nåt som man verkigen behöver. Har alltid vissa  saker alltid med mig till en tenta, typ pennskin med minst två stiftpennor och två bläck plus stift och suddi, plånboken med leg och studentkort, labello lapsyl och sen då lite frukter (blir banan och clementin idag), cola och ett kexchoklad (som blir inhandlat på pressbyrån innan tåget). Sen måste även anteckningarna med för blir ju definitivt tentaplugg på tåget ner och såklart halstabletter idag med eftersom halsen inte är så bra.

       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

lycka till med tentan!

2009-12-01 @ 11:48:59
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0