Göta kanal...

Så har man sett Göta Kanal 3 oxå, vilken var bra.. fast väldigt olik de första två Göta kanal filmerna. Men den var trots allt absolut lika rolig.. =)

Efter bion blev det lite fika hos mig innan det blev storhandling på maxi.. Fick även äntligen en ny dvd, min förra gick ju sönder för över ett år sen, så sen dess har jag varit tvungen att kolla via datorn. Smått segt i längden, men nu fick jag äntligen en ny dvd! =) Tack pappa o mamma!
Väl hemma hos mig igen blev det matlagning och sen slog sig hela familjen ner i soffan och kollade på godbitarna från Idol och därefter bröllopsfixaren.. fast brorsan började bli lite uttråkad vid nio, halv tio så familjen åkte strax efter det. Men är nästan alltid skönt att bli själv igen efter att ha haft familjen på besök..

Nu blir det sängen och imorgon blir det nog upp på stan för att kolla in mellandagsrean och en runda till systemet för att handla till nyår.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0