hemtenta

Sitter med hemtenta nu.. igen.. denna gången i management consulting. Kan säga att denna är lite värre än förra och så framåt går det inte heller precis.. Har skrivit 130 ord av minst 3000 sen jag började idag vid halv elva. Känns inte så effektivt! Fast så har jag iofs ägnat minst en timme av tiden sen dess åt CSR också. Behövde skriva klart kommentarerna och sen måste vi få ihop presentationen till imorgon som jag och Bahrje ska hålla i. Är inte lätt att få ner 10 sidor till en 10 minuters presentation. Men i stora drag är det nog klart nu, bara en pp som bör göras med och helst lära mig så mycket som möjligt utantill!.. Vart ja nu ska få den tiden ifrån?

Hade varit så mycket bättre om seminariet hade legat på fredag. Då hade vi iallafall haft hela torsdagen till att förbereda. Men nä, självklart ska allt krocka. Får väl satsa på att börja skriva på alla uppgifter på hemtentan idag och sen blir det hela dan på onsdag från att jag kommit hem från bm och ett andra cellprov och sen eventuellt onsdag natt med om jag ska få det klart till deadline på torsdag. För imorgon lär jag bara få tid att skriva lite på morgonen... sen är det Lund och seminare hela resten av dagen som gäller. Och på kvällen är det avslutning med seniorerna så det är inte så bra att missa.

Ajja, åter till hemtentan nu. Hoppas att jag återfått lite motivation nu!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Heja Anna! Vad duktig du är med plugget! God Jul tjejen! Kram

2009-12-14 @ 21:33:14
Postat av: Anna

Hej!

Tack, får hoppas att det går bra med! God jul på dig me! Kram

2009-12-14 @ 23:35:12
URL: http://zunnygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0