hemtentan över...

Så har man jullov då.. för första gången på 4 år! Fast om det känns så bra vet jag inte..Blev inte jättenöjd med min hemtenta. Iallafall inte sista frågan, på den fick jag bara ihop 350 ord och det är lite för lite...  Satt till och med och sökte efter vetenskapliga artiklar som jag kunde komplettera upp med, men gick inte så bra. Så efter att ha skrivit värsta flummigt de sista tio minuterna skickade jag in den fem i två! Har nog aldrig skickat in något så sent, och speciellt inte varit klar med det. Men fanns inte precis nåt att göra. Såvida att man inte hade haft 3 timmar till på sig eller nåt. Då kanske jag hade fått ihop tillräckligt på sista frågan med. Nu får det går som det går.. Fick iallafall ihop ca 2500 ord sammanlagt.. så godkänner hon det är det extremt positivt.. Annars får det väl bli komplettering eller omtenta om det inte går vägen..

Mår väldigt konstigt idag me.. fast kan iofs bero på trötthet.. Kunde inte sova i natt så blev max 5 timmars sömn innan kl ringde vid sju imorse för att jag skulle tvätta och skriva klart hemtentan. Ajja, får kanske sova lite nu innan jag ska packa ihop lite inför kvällen och natten innan jag sen åker till Åhus igen för kårstämma ikväll och sen sova hos familjen.

Hoppas morgondagen blir bättre iallafall, då ska jag helst ha lite tid ork för att gå på stan och börja köpa mina julklappar, och sen blir förhoppningsvis kvällen ännu bättre! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0