julig dag

Jisses vad duktig jag känner mig idag... blev en snabb runda ner på stan för att köpa de sista två julklapparna, farmor och farfars. Efter den snabba rundan (på max 45 min) blev det hem och äta lunch och sen börja städa. Dammade av alla hyllor och fönsterkarmar m.m. Sen åkte mina tomtar och andra julsaker upp. Så nu har jag ännu mer julmysigt i lägenheten :). Därefter fortsatte städningen med dammsugning och sedan våttorking av golven. Så nu är julstädningen är gjord! =)

Fortsatte sen mitt juliga med att slå in alla julklappar.. =det roligaste som finns med att ge bort julklappar. Älskar att fixa paketen och göra dem lite annorlunda (även om de flesta blev traditionellt inslagna i år..).


Och nu sitter jag och njuter av julen med lite glögg (Dufvenkrooks Xmas Delight) och chips med guacamole... en konstig men mycket god kombination! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0