julklappar blev det även i år..

Ännu en julafton är firad och farmor och farfar har åkt hemåt igen... fast över är den inte än... Midnattsmässan i kyrkan återstår om en o en halv timme... :)
Årets jul har varit bra.. om än att jag har haft huvudvärk hela dagen och från och till varit smått frånvarande just på grund av den.

Jultomte var även detta år brorsan med mig som tomtenissa (tillika uppläsare). Och efter julklappsutdelning kunde jag konstatera att mina julklappar för året bestod till största delen av husgerådssaker. Tårtspade, potatismosare (?), köttyxa, äggklocka, äggkoppar, vattenkokare och glas låg i några av paken. Men fick även smycke och ett smyckesträd, pengar, tomtar, chokladask och en duk som sig bör och nästintill återkommer vart år (bortsett från smyckesträdet då). Och från brorsan fick jag en michael jackson skiva med min favoritlåt: will you be there. <3
Inte ett enda mjukt paket i år till skillnad från brorsan som nästan endast fick mjuka paket.. haha.. som det kan bli! :)

Nu ska jag sätta mig framför teven och njuta av resten av julaftonskvällen ett tag innan det är dags att köra till kyrkan.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0