ny vecka.. igen!

Efter en mycket scoutig helg så är det åter igen en hektisk och välplanerad vecka.. Lite för välplanerad kan man tycka, iallafall om man ser till idag, imorgon och onsdag.

Åkte till Lund tjugo över åtta imorse för att träffa mgmt cons. gruppen kl 10. Sen blev det grupparbetet, vidare diskussion o lunch med hanna, feedback-möte med csr-gruppen och sen möta upp mgmt. cons. gruppen igen och försätta med caset. Satt med det till tjugo i fem då vi insåg att tröttheten började ta över. Hanna och jag insåg att vi kunde ha en chans att hinna med 17:02 tåget, så efter bussen ner till centralen sprang vi upp för rulltrappan, över spåren och sen ner på perrongen men samtidigt som vi kom ner började tåget köra.. Smått irriterande, speciellt när nästa tåg går först 40 min senare. Att det tåget dessutom var 20 min försenat från malmö gjorde att det sammanlagt blev en timmes väntetid istället. Åh, älskar verkligen tågen ibland.. INTE! Men tillslut kom vi till krstd vid tio över sju ikväll, lagom trötta och hungriga!

Imorgon är det en lika välplanerad dag framför mig.. där inga tåg får vara försenade..!! Iallafall inte 06:50 och 16:42 tåget! Då blir det stressigt! Mamma fyller år imorgon med men eftersom jag inte hunnit köpa min och emils present till henne än så får det vänta till lördag!

Nu ska jag sova eftersom klockan ringer 05:30 imorgon.. Usch, tidigt!!! 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0