så kan man oxå göra...

Är glad att jag inte var på resecentrum idag vid lunchtid.. Då hade man nog fått sig en syn som inte händer varje dag.. En buss som brakar rakt in i resecentrum!

Usch.. hade verkligen inte velat vara där.. snacka om chock! Det roliga är att det har hänt en gång tidigare.. sådär 2000.. då det var en Åhusbuss somm rammade rese... men körde inte rakt igenom som den gjorde nu.. Undrar hur länge det kommer ta att bygga om rese nu? Förra gången var just den terminalen avstängt i ett antal månader om inte ett halvår.. Och nu är det ännu mer som ska repareras! Fast för några år sen, 2005, var det nån buss som körde in i glasfönstrena oxå och även då tog det månader innan det var fixat! Usch.. kommer bli kallt inne på rese nu i några månader känns det som. :S Tur man inte är där så ofta! :)


Annars har jag tagit mig till Åhus idag.. eller blev hämtad av familjen.. kände inte riktigt för att ta bussen med alla kassar och väskor jag skulle ha med mig. Är ju inte precis att man packar så effektivt när man bara ska ta sig knappt 2 mil. Sen har det blivit julpyntande hemma hos familjen. Så nu är granen på plats och alla tomtar och änglar m.m. Mys!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0