snart helg igen!

Så är det snart helg igen... vart tar tiden vägen?? Okej, denna veckan har gått otroligt snabbt eftersom mina två tentor.. men ändå.. Ajja, skönt är det iallafall. Har sista dagen med föreläsning idag och sen är det bara vå grupparbeten, en lektion, ett seminarie och en hemtenta kvar innan jul!! Och min månadsledighet!

Tentan igår gick sådär, kanske att man klarade den, kanske inte. Vågar inte ta ut nåt i förskott eftersom man aldrig kan vara säker hur det har gått. Väl klara så bestämde jag och karin att vi skulle hälsa på John och se om han hade lite vin eller öl hemma.. Så, så blev det. Hamnde hos John med var sitt glas vin i handen och sen satt vi och hade lite tentaavslut med skön musik och bara få prata av sig! Har verkligen hittat några underbara vänner i Lund.. =) Även om vi aldrig lär plugga samma ämnen igen så är det mycket gemensamt! Jag och Karin har väldigt lika intressen i musik och träning och dessutom lika musiksmak! Iallafall när det kommer till Funk, Soul, blues m.m.

Nu ska jag ta och fixa i ordning mig sen blir det till Lund ännu en dag! två grupparbetsträffar och en föreläsning emellan och sen blir det fest med Karin och Johanna ikväll.. och kanske en del till!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0