Bokstaven A

Hittade denna hos Elin, och eftersom jag såg den igår med fast då någon annanstans så var jag ju bara tvungen att göra den jag med!

Reglerna lyder som följer: Det här är svårare än du tror ! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug. Om personen du tagit listan från har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar. Lycka till !

1. Vad heter du: Anna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Amen
3. Flicknamn: Alva
4. Pojknamn: Albin
5. Yrke: Advokat
6. Färg: Aqua (blev lite influerad av mitt nuvarande vanligaste språk att prata på)
7. Klädesplagg: Anorak
8. Mat: Aioli
9. Sak i badrummet: Avlopp (!)( Där var jag allt påhittig!)
10. Plats/stad: Anderslöv (fråga mig inte varför det dök upp i huvudet av alla orter på A)
11. En orsak att vara sen: Annonskampanj (kan ju faktiskt påverka! =)
12. Något man skriker: Ajjj!
13. Film: A Beautiful Mind
14. Något man dricker: Ananasjuice
15. Band: ABBA (såklart)
16. Djur: Anakonda
17. Gatunamn: Allgatan
18. Bil: Audi
19. Sång: Alla vill till himmelen
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Ambulanskull

Yeeii! Det gick tillslut, fast det tog sin tid, inte det lättaste precis!
Men nu ska jag sova!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0