Alla <3 dag

Det är som säkert ingen missat alla hjärtans dag idag.. och eftersom jag är själv utan några nära vänner eller familj denna dagen, så tänkte jag spendera tiden med först en runda på stan, sen inom super de boer och handla och därefter blir det nog hemma kväll ikväll.. eller ja, får se.. Ska kanske slå frida och lollo en pling sen och se vad de har för sig.. Mina homiesar åkte ju till Rotterdam innan idag, så nu är jag själv i denna lägenheten tills tisdag. Men tänker inte vara själv hela den tiden.. Isåfall även om jag måste plugga en hel del. Ajja, får väl helt enkelt se vad som händer!

En härlig alla hjärtans dag på er iallafall! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0