alla hjärtans kort

Tömde postboxen ikväll, för första gången på sådär 2 veckor och ibland all reklam så låg där ett brev till mig.. innehållandes detta:


Blev så glad! Iofs visste jag om att något var på väg, eftersom mamma och pappa nämnde det igår när jag pratade med dem. Men inte vad det var... Så blev jätteglad, och fick till och med tårar i ögonen.. iofs är jag ganska så lättrörd, men när man får ett så sött kort från sin familj som man vet är 80 mil iväg och som man inte kommer träffa på länge, så gör ett litet kort en hel del! Är till och med så att jag får lite hemlängtan nu när jag sitter och skriver det här. Men har trots allt varit iväg i tre veckor nu så det är kanske inte så konstigt.


Kvällen har annars spenderats mycket slappt. Kollade på kvällens program av på spåret innan ikväll (gillar att SVT lägger ut programmen ungefär samtidigt som de sänds på tv) och sen har det blivit två OC-avsnitt!
Och detta var fredagskvällens mumsiga... och en halv ask vindruvor! Ibland får man faktiskt unna sig lite.. Hoppade ju dessutom en fest så lite godis och chips istället gör ju inte så mycket då.  ;)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0