en annorlunda utmaning

Hittade denna på en blogg! Så är ju bara tvungen att göra den :)

Gör så här:
Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Hemstad =senaste bussbesöket
Intressen = det du avskyr
Du har lika många djur som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande


Resultat:


Hej!
Jag heter Theres-Elisabet Kivisalo-Karlsson & är 55 år. Jag jobbar som golfbanearbetare & bor på Kalverdijkje. Mina intressen är att ha huvudvärk och att spela fotboll. När jag inte pysslar med det så tar jag hand om mina 3 djur. Mitt hår har den underbara färgen brunt, och mina ögon är härligt ljusgrå. Jag fullkomligt ÄLSKAR heavy metal och punkmusik, och mina idoler är såklart Kurt Nielsen!



Haha.. blev ju lite kul!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0