en lördag

Idag har jag pratat med min familj via skype. =) Var över en vecka sen sist.. Så det var ju på tiden. =) Fast först gick det inte så bra.. Hörde inte familjen, fast de hörde mig. Inte så kul med envägskommunikation. Så fick ringa upp via mobilen istället och sen försöka hjäpa dem fixa felet via mobilen.. Inte det lättaste.. Men tillslut upptäckte vi att det var något glapp nånstans. Konstigt, konstigt! Men det blev bra det med tillslut. Så jag fick lite uppdatering om veckan och sedan fick de en stor uppdatering om Rotterdam! =) Hoppas verkligen att de kan komma ner senare i vår så att de själva får se både Rotterdam och Amsterdam!

Nu ska jag laga mat, men senare kommer det lite bilder från Rotterdam. Kolla in min resdagbok så länge.. (se länk bland länkar)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0