februari och snö

Söndag och ny månad idag.1 februari har det blivit... Vilket innebär att farfar fyller år, Grattis!

Idag blir det nog en slapp dag, ska kanske gå ut och gå en runda, eller cykla kanske nu när jag har cykel och kan se lite mer av omgivningarna. Ajja, får väl se. Vaknade vid elva och såg iallafall att det var snö ute idag. Det har nog snöat på morgonkvisten tror jag, för igårkväll och natt var det ingen snö.

Igår förresten hade jag ställt in mig på en ganska så slapp kväll. Kollade som sagt på på spåret. och när jag skulle börja kolla på en film knackade det på dörren. Då var det Lollo och Frida som stod utanför och som var på fest på tredje våningen! Yeah! Frida hade visst ring mig innan under kvällen, men just då hade jag mitt svenska simkort i telefonen och inte det nederländska. Oops! Men blev iallafall att vi hängde med upp på festen och sen var jag där resten av kvällen. Eller fram till ett-tiden, då kände lollo och frida för att fortsätta ut istället medan jag gick hem och la mig. Var himla skönt!


       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0