fredag, mot amsterdam om några timmar

Idag vaknade jag för lite mer än en timme sen med huvudvärk.. Nej, ingen bra start på dagen!
Men efter lite frukost och min obligatoriska morgoncappuccino så är den borta och jag kan ägna dagen åt plugg. Eller ja några timmar iallafall. Sen ska jag packa det jag ska ha med mig till amsterdam.. fast frågan är ju i vilken väska? Är iofs inte så mycket jag ska ha med mig.. så min väska jag har till skolan eller den andra axelväskan borde räcka. Det får det helt enklet göra. Orkar inte ta med en större väska. Det känns lite för jobbigt!
Sen är den andra frågan hur jag ska ta mig till stationen, cykla, gå eller ta bussen. Vet ju inte om man vågar sätta sin cykel vid stationen över natten.. vågar man det? Nja.. får nog bli till att gå.. Fast har dock just nu tokont i tån. Lyckades nämligen slå i tån i torkställningen innan.. Ajjj! Min vanliga otur! Men det har förhoppningsvis gått över till när klockan är kvart, tio i fyra och jag måste gå ner till stan. Känns helt fel att gå 40-45 min innan vi ska träffas..Men är lite osäker på hur lång tid det tar att gå till stationen. Till stan tar det ca 20-25 min att gå, och stationen ligger ju ännu mer söderut.. Måste gå genom hela stan för att komma till stationen. Så det bör ju ta sådär minst 30 min att gå. Snacka om skillnad mot de 10-15 minuterna de tog i kalmar att gå från mig till stationen. Men så är detta en lite större stad me, plus att jag bor lite mer off här än i kalmar.

Nä, in i duschen nu kanske så att man kan plugga lite sen.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0