känslor

Idag har det verkligen varit mycket känslor i denna lägenheten och klockan är bara två!
Det började med att S var ute i natt och när hon kom hem vid kvart i fyra (?) i natt så plingade hon på dörren.. eller ja, tror det var Svetlana som ringde på dörren för S var riktigt full. Ajja, M gick iallafall upp för att öppna efter ett antal plingningar, (fick veta imorse att hon låg och hoppades på att jag skulle gå upp och öppna och och jag gjorde det samma fast hoppades att hon skulle gå upp. M bor ju trots allt närmare ytterdörren än jag. ) Sedan hade det varit lite problem, då S kan bli riktigt aggressiv när hon är full och det visade sig att hon hade sparkat/slått på M. Så när det togs upp idag blir det lite gråt och arga känslor innan allt hade löst sig. S var ju trots allt inte medveten om vad som hade hänt och alla vet ju att när folk blir sådär okontrollerat fulla så kan de verkligen bli helt annorlunda. Och nu vet vi ju oxå om det, så händer det igen kan vi kanske kontrollera det lite mer från vår sida med.
Samtidigt som allt om nattens händelser kom fram, satt jag och läste ett mail från min allra bästa vän och fick verkligen massa sakna känslor, och lite hemlängtan! Så det har verkligen varit känslor i denna lägenheten idag. Men det behöver man det oxå ibland.. Nu är iallafall allt utrett och det är ju himla tur det!

Well,well, ska jag fortsätta med mitt nationalekonomiplugg nu och sedan blir det grupparbete vid fyra/femtiden.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0