louise hoffsten

Igår kväll kollade jag på sista avsnittet av på spåret på svt-replay och där var, för er som missat det, Louise Hoffsten med som kvällens artist! Fick värsta flashbacksen då sen jag gick på högstadiet och gymnasiet och min största idol då var just Louise Hoffsten. Så var ju bara tvungen att you-tube:a henne, för att få lite louise hoffsten soul! Bara älskar hennes sound!





Nu tänkte jag ta och ta en dusch och hoppas att min huvudvärk som jag har haft sen igårkväll vill försvinna då. Varken huvudvärkstabletter eller sömn har hjälpt mot den så nu hoppas jag att en dusch ska hjälpa istället. Behöver ju bli av med den för att kunna sätta mig och plugga. För huvudvärk och plugg är inte så bra kombination.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0