nog med plugg

Okej, nu har jag gett upp det här med pluggandet.. eller gett och gett upp.. orkar inte mer nu.. Motivationen kommer och går och har verkligen gjort hela dan. Har inte alls pluggat så mycket som jag egentligen hade tänk och skulle velat. Men what the hell, får ju som tur är ha alla papper och böcker till hjälp på tentan.. fast boken har jag ju inte här och glömde kolla på skolans bibliotek om den fanns där att låna. Så nu litar jag till fullo på att jag kan klara tentan med bara de olika anteckningarna för kapitlena.. och övningsuppgifte och övningstentor. Hoppas på det! Jag hoppas dessutom att jag har mer motivation imorgon när jag väl ska skriva tentan än vad jag har nu.. För just nu känner jag inte alls för att skriva tenta. Det känns så långt borta, även om det bara är om 9½ timme tills det är dags att sätta igång.

Men får tänka som så att efter jag har skrivit ett mer än väl godkänt på tentan (gäller att sätta sina mål högt) så blir det fest, och det dessutom i vår lägenhet! Ska bli skoj! Vi har planer på att blanda lite drinkar med, så här ska det lyxas till det lite oxå! =) Men det var som satu sa innan idag.. Det är verkligen passande med fest hos oss imorgon kväll, jag har skrivit min tenta klart då, också måste vi ju ha lite "inflyttningsfest" me. =)
Nåt annat som oxå ger motivation är alla -Good Luck- som jag har fått från vännerna. Det är faktiskt nåt som verkligen ger motivation. =)

Men nu ska jag kolla på ett avsnitt OC och sedan försöka sova.. Hur nu det ska gå med värsta festen någon våning upp, som dessutom spelar typ österländsk musik.. Inte riktigt det jag har så lätt att somna till precis..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0