Ny vecka, åter skola

Okej, idag har jag nog haft min slappaste lektion någonsin! Iallafall sen jag började plugga på högskola!
På vår promotion strategy-lektion idag visade läraren först olika DIY-företags hemsidor och sen olika reklamfilmer på you-tube. Och det var ungefär vad vi gjorde. Givande? Nja.. känns som att man gjort det innan. Men nåt som han däremot sa som verkligen är totalt fel, (eller är det jag som ha missat nåt stort?) Var att han sa att IKEAS huvudkontor numera ligger i nederländerna? WHAT liksom? Sen när då?? Jag har innerligt för mig att det ligger i Älmhult. Eller är det jag som missat nåt?!?!?
Det lät iallafall tokfel när han sa det!

Här är iallafall några av de olika reklamfilmerna vi fick se. Dock fick vi se dem utan ljud. Himla spännande!


också en riktigt rolig till slut!

uppdatering!
Oki, nu vet jag att IKEA är nederländskt, visste att det ägs av en stiftelse men inte att den var nederländsk.. Tack Paro!

Tack paro!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå vännen! Hur är läget? Hur har du de i ditt "nya" land? :) Här i Kalmar är allt som vanligt. Tråkigt att inte ha någon att gå med på morgonen längre:( Hur går de med skolan och allt? Hoppas du trivs bra!

Ps IKEA ägs av en nederländsk stiftelse, och IKEA har sitt huvudkontor i nederländerna:) Ds



Kram// Paro

2009-02-23 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0