onsdag=Lill-lördag

Hade tänkt skriva ett inlägg här igår kväll, men självklart strulade inlogget då så därmed hänvisar jag till min resdagbok som istället fick en uppdatering. =)

Idag har jag än så länge varit ganska så slapp. Eller har tvättat en tvätt och bäddat rent i sängen och sen laddat upp bilder på bilddagboken. Så nu finns där ca 70 bilder från amsterdamtrippen. Har även lagat dagens middag och nu tänkte jag ta en dusch och sen gå över till affären mitt emot för att handla lite smått till kvällen, en flaska vin och lite sånt. För ikväll blir det först grupparbete, svetlana kommer hit vid fem, sen ska jag, milla, satu och svetlana kolla upp lite om företagen som vi ska ha förhandlingar med sen. Därefter blir det över till lite förförfest här innan vi ska vidare till Halinda och förfesta där och sen ut på doozo ikväll. Där det är find your valentine-party med FReC och ESN.

Men duschen nu innan mina homiesar kommer hem från sin cykeltur. De tänkte cykla runt i leeuwarden lite.. fast nu tror jg att de kommer hem snart för det började nyss ösregna ute! Som sagt vi är i nederländerna... och därmed typiskt nederländskt och leeuwardenväder, ena stunden är det sol andra ösregn!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0