pastamedlaxochbroccolisås

Har nyss ätit mumsigt god pasta med lax och broccolisås.

Såg typ ut såhär fast att jag hade vanlig spagetti till istället.

Receptet på denna goda och nyttiga rätt hittade jag på recept.nu, fast bytte ut det jag inte hade hemma till annat. Vilket var mjölk, men det funkade lika bra med matlagningsgrädde och lite vatten istället. =) Blev nog lite krämigare av det faktiskt. När jag ändå är inne och tipsar om receptsidor på nätet så kan jag tipsa om en till som jag gillar recept.se.
 

Mina homiesar kom hem nu innan ikväll, efter deras 4 dagar i Rotterdam och Bryssel, så har nu fått mig lite info om Rotterdam och de hade även med sig en citykarta över Rotterdam till mig! Snällt, snällt! Så imorgon ska jag, Frida och Lollo nog kunna hitta i Rottedam med. =) Sen åker vi ju dessutom dit med Halinda, som redan hittar ganska så bra i Rotterdam. Så bättre kan det inte bli. =) Ska bli skönt att för en gångs skull kunna åka bil nånstans istället för tåget, blir både billigare och går snabbare. Så är bara positivt!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0