Rotterdam är gjort för denna gången

Har haft tre mycket roliga dagar i Rotterdam med Frida och Lollo, vilket har inneburit en himla massa gående i en stad många olika slags arkiteturer, besökt ett musem med jättemånga tavlor (tog två timmar att gå igenom och då kollade vi ändå inte på allt), besökt nästan varenda H&M butik i rotterdam city (vilket innebär minst 5 st), 2 ZARA-affärer, x antal skoaffärer och ett antal affärer till. :) Sedan har det även blivit några pubar, olika restauranger och caféer. Och ännu mer gående. Kan säga att det är ett antal gånger som jag verkligen ångrat att jag inte har med någon av mina stegräknare hit, hade varit kul och veta hur mycket vi har gått varje dag.. för det är en himla massa. Vad är det för nytta med att ha dem liggande i Åhus liksom?? Men, men kan ju verkligen säga att vi uppfyllt de 10 000 stegen man ska ta om dagen x antal gånger under dessa tre dagar. =P

Mer uppdatering och bilder om vår trip kommer imorgon. Nu ska jag istället ta och krypa ner i sängen... Ja, låter otroligt för att vara mig, vet att det dessutom är fredag och klockan inte ens är halv tolv, men är faktiskt riktigt trött! Tre dagar med mycket gående och två kvällar på pubar på det gör att man blir ganska så trött! Att hemresan dessutom tog över en timme längre än beräknat på grund av tågfel gjorde ju inte det hela bättre. När man verkligen ser fram emot att komma hem är det inte så kul att sitta på ett tåg och vänta. Speciellt inte i ett land som man inte har så stor koll på. Men kom hem till egelantierstraat vid åtta ikväll och då hann jag dessutom med att handla lite på vägen hem me så det var helt okej ändå! =)
Men nu blir det som sagt krypa ner i sängen. Dock blir det nog nåt avsnitt av nån serie innan jag somnar.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0