tankar och funderingar

Idag, eller ikväll rättare sagt har jag kommit till att fundera ganska så mycket på sommaren och sen vad som händer efter det. I sommar vet jag ju vad som händer. Då blir det ju jobb juli och augusti på vandrarhemmet igen.. Men förhoppningsvis händer det lite mer än bara det.
Men sen är ju frågan vad det blir? Jobb eller plugg? Var nånstans? Ska jag flytta till ännu en ny stad?
Känner att min framtid just nu är ett oskrivet blad som behöver lite vägledning.
Ska jag plugga lutar det nog åt växjö eller lund.. där Växjö är mest lockande.. och i annat fall om jag söker jobb har jag ingen aning om var jag hamnar.
Jaja, är dumt att älta sånt nu.. Det återstår istället att se om några månader vad det blir.
Kanske Kristianstad, Växjö, Kalmar, Lund, Malmö, Jönköping, Helsingborg, Göteborg eller i nån annan stad..

Nu ska jag iallafall kolla på ett avsnitt OC och sen sova.. Imorgon blir det plugg igen hela dagen. Kände att Groningen kan jag ta någon annan gång. Ska ju trots allt vara här i 4 månader till så finns ju tid till att åka dit många gånger om senare.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0