utekväll

Kom nyss hem från kvällens/nattens utekväll. Som började här och sen fortsatte till halinda och vid elv bar det ner till stan och till doozo. Sen spenderades resten av kvällen där fram till de stängde typ.. och därefter cyklade jag, frida o lollo till tel aviv och omar för att äta kebab. Vilken var den godaste kebaben jag ätit... med underbart god sås. Hoppas bara att jag får behålla den oxå... För det har jag nog aldrig gjort innan. Av nån anledning kan jag nämligen inte äta den "svenska kebaben" utan att bli dålig,, Men denna smakade helt annorlunda. Så hoppas att jag nte blir dåig av denna..

Men nu ska jag sova.. Klockan är ju nästan halv fem och om jag inte ska sova bort hela dan imorgon så är det nog en idé att sova nu.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0