en seg dag

Gårdagskvällen var kul. Mycket vänner på doozo och många intressanta samtalsämnen blev det. Jag och Anne-katherine hade nog det mest intressanta samtalen. Satt och diskuterade skillnader mellan de som bor i norr och de som bor i söder i tyskland och sverige. Ja, helt enkelt satt vi och diskuterade likheter och olikheter. Blev även två matstopp under kvällen, det första när vi var på väg från halinda till doozo. Då blev det in på FEBO, där alla köpte pommes. Såå gott med det vid halv tolv på kvällen! =) Sen när jag, frida och lollo lämnade doozo vid kvart över tre, cyklade vi till Tel Aviv och Omar och köpte oss var sin kebab... Var den godaste kebaben jag ätit någonsin!


Idag har dagen verkligen varit en bakis dag. Vaknade vid åtta i morse och tyckte det var väldigt varmt i mitt rum, så gick upp och öppnade fönstret. Sen somnade jag om och sov till tolv. Skönt! Därefter blev frukost och sen slappande i soffan i några timmar. Men nu ska jag faktiskt plugga lite tänkte jag. Fast funderar först på att gå till affären och köpa lite att äta. Är så sugen på chips.. eller rättare sagt något salt överhuvudtaget.. så det och lite frukt ska jag nog ta och köpa.. Och kanske nåt att äta ikväll med.

Tänkte ladda upp lite bilder från igårkväll, men självklart strular bilduppladdningen för tillfället! Suck.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0