uppsats?

Idag har dagens lektioner bjudit på info så in i norden.. mer än under de senaste tre veckorna typ! Har fått reda på att om en vecka ska vi helst vara klara med första delen på vår assignment och kunna visa det mesta ur den för vår marketinglärare. What? Kunde de inte säga det tidigare!
Sen på nästa lektion fick vi veta att i åttonde veckan på kursen ska vi hålla förhandling mellan företagen. Så inte nog med att det ska in in mindre uppsats. därefter ska vi hålla presentation och sedan förhandling mellan företagen. Vilket innebär att vi måste börjaleta underlag för att sedan kunna räkna på priser och helt kunna sänka dem m.m. och nu är vi i vecka fyra. Blir tre fullsmäckade veckor framöver känns det som, som egentligen bör börja redan idag. Men min grupp är så snäll så de ger mig lite dispans så att jag kan fokusera på min nationalekonomitenta dessa tre dagarna iallafall. Det är ganska så skönt! Dock ska jag ändå sätta mig med just category managementen nu, och skriva lite till den första delen.

Dock måste jag påstå att det känns som att det är en uppsats som ska skrivas. Speciellt när man ser till bokhögen jag har hemma nu. Och då har jag ändå valt bort några som hade varit bra att ha, men som jag inte orkar låna. Iallafall inte just nu.


Passade på att ta en bild på mitt skrivbord som det är just nu samtidigt.




En rolig sak som jag, Lollo och Frida satt och pratade om på lunchen idag var en hemsida på internet som frida och lollo hade hittat igår som handlar om en massa felhörda låttexter saltmannen.se. Satt och pratade om det rätt så länge och hade himla kul. Sen när jag kommer hem och läser karin olofssons blogg, så skriver hon om just detta då det står en artikel om det i aftonbladet idag (?). Vaddå sammanträffande!  En rolig sida iallafall.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0