plugg, råd och middagsbekymmer

Idag är ännu en dag med plugg så har därmed inte så mycket att skriva om. Men det går verkligen framåt med nationalekonomin.. och då jämför jag med när jag kollade igenom det den senaste gången, vilken var den dagen när den riktiga tentan var, då kunde jag ingenting kändes det som när jag kollade igenom den. Och därför gjorde jag den inte då heller. Med den anledningen för att jag då prioriterade statistiktentan istället.. Vilken jag fortfarande är lite irriterad över att jag inte klarade.
Och
därmed kom jag på att jag måste kontakta BBS reception oxå för att få reda på när nästnästa omtenta på den delkursen är. Eftersom min ansvarige lärare så lämpligt har slutat och flyttat till Uppsala universitet, så har han ingen aning om när det är, förutom det omtentatillfälle som är när jag ska skriva nationalekonomitentan.. 
Ett råd till de som pluggar på högskola eller funderar på att göra det. Läs inte två kurser parallellt som är på två olika högskolor, iallafall inte om de har exakt samma kursperioder. Det blir bara massa strul. Men ska väl lyckas fixa upp det med tillslut me! Och det i sommar hoppas jag! =)

Men nu ska jag göra lite lunch/mellanmål/middag... vet ärligt talat inte vad det blir. Har tänkt att göra pasta och laxsås idag, men vet inte om jag ska göra det nu.. eller bara gör nåt lätt att äta nu och göra det senare? Alltid dessa matproblem! Och då ska jag väl tillägga att jag är den som är bäst och mest seriös på att laga varierad mat av oss tre i denna lägenheten. Får alltid kommentarer från milla och satu att det luktar så gott om min mat och att jag är så duktig som gör olika mat varje dag. Tror det handlar om vad man är van vid. Jag är van sedan jag flyttade hemifrån för första gången att alltid variera min mat. Annars tröttnar man ju ganska snabbt på något!



Söndagens middag: Kyckling, ris, currysås och grönsaker

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0