post och 183 dagar

Idag fick jag en svensk tidning i brevlådan! (Eller den kom säkert i förra veckan, men vi är inte så duktiga på att tömma vår postbox, så får ju säga att jag fick den idag.) Mina föräldrar är så snälla så de skickar ner min hennes tidning som jag har prenumeration på hit! Trots att det kostar typ 75 kr! Satt tre frimärken på kuvertet i alla fall ett på 50 kr, ett på 20 kr och ett på 5 kr! Galen summa! Men det var riktigt skönt att få läsa en ny hennes tidning. Så är glad för att de skickade ner den. Hade ju två svenska tidningar med mig ner, Elle´s och Hennes februari nr. Men de är ju utlästa nu (även fast korsorden inte är riktigt färdiglösta) och i fredags när vi skulle ta tåget hem kände jag att jag behövde nåt att läsa så då köpte jag cosmopolitans mars nr fast UK-edition. Så det var kul att få en ny svensk tidning och läsa istället! =)

Ikväll har jag ägnat ytterliggare lite tid åt svt-replay! och denna gången blev det den nya seriern 183 dagar som jag kollade både första och andra avsnittet av. Har ju läst lite olika bloggars åsikter om den serien så tänkte när jag inte hade nåt annat för mig att jag kunde ju kolla in den och skapa min egna uppfattning. Har dock svårt för just sådana svenska serier, de brukar ju inte vara så bra.. och kan väl inte säga att det var en sådan som jag fastnade för direkt, men den var inte dålig heller. Så kan nog tänka mig att jag kommer kolla lite på den när jag inte har nåt annat för mig. =)

Nu tänkte jag ta och krypa ner i sängen med min bok och läsa lite innan det är dags att sova. Imorgon är det skola igen, så uppstigning halv nio då me! Skönt med lektioner där man inte behöver gå upp så hiskeligt tidigt!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0